Sunday, July 1

bosaaaannnn!!!!

hidup mcam da tak normal...hahahahaha......bosan tataw nak wat pea daa....nak create story pon jadi malas...hmmm..lme jgak aku tak story mory lamm blog neyh...hihihihi...aku nak ckap berite gumbira neyh...AKU DAH DAPAT LESEN 'P'....hahahhaa..bangga sekejap...poyos jea...motor jea kot.....kih3...pepe pon aku ttp epyyy...dengan adenye lesen aku bleh bawak moto lpas neyh....jeles tak???hahahhaa....nak citer plak mase aku amek test dengan JPJ....tah pape penguji to0...daalaaa pangkah mnde yang aku buat..for exmple...mase kat brek kecemasan...dye ckap aku tak bhnti dalam petak...pdhal aku bhnti sangat....pastuuu ckap aku tak bg signal tangan..hahaha...pdahal nak ptah tangan aku neyh melambai kat simpang tuh!!!tpi..pape pon..thanks coz bg aku lulus waktu to0...hihihihi.....;))))bersyukur.....nervous giler time to0..dala wat muke kerek!!huh!!ngat aku takut sangat...hahahahahaa...pdahal kaki ngan tangan dah ketar!!!pe2 pon...lesen L aku da tak gune..kuikuikui...k.laaa daaa ltih aku nak bercerita...nnti law ad story lg aku tulis oke!!!cauuuu...
_ASSALAMUALAIKUM_

No comments:

Post a Comment